HTML

Póker Hírek

Friss hírek a póker világából

Friss topikok

Májusban életbe lép az új pókertörvény

Texas Holdem 2009.12.31. 15:58

 Mindannyiunkat érintő hírről számolunk be az év utolsó napján: december 14-én az Országgyűlés hosszas vita után végül 179/166 szavazattal elfogadta a szerencsejáték törvény módosítását, mely a köztudatba "póker törvény" néven került be. A törvény fontos lépés a póker legalizálása érdekében azonban több vitatható pontot is tartalmaz, melyet az elemzők szerint inkább a illegalitás felé viszik a pókert  a törvényes és adóztatott működés helyet. 

A Magyar Pókerszövetség azonnal tiltakozását fejezte ki és levélben fordult Sólyom László Köztársasági Elnökhöz, hogy a törvényt megfontolásra küldje vissza a parlamentnek.

A kifogásolt pontok között különösen a nevezési díjak 50.000,- forintban történt maximálása, és a pókertermekben maximálisan engedélyezett 10 asztal kiemelt fontosságú, mert a szövetség szerint lehetetlenné teszi nemzetközi versenyek szervezését.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://poker-hirek.blog.hu/api/trackback/id/tr391635377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bi-Shop 2010.01.01. 17:53:51

Úgy látszik én leszek az első kommentelő a blogodban. ;)

Igaz nem tartozik a témához de nem találtam jobb helyet hogy megkérdezzem: A pca-ról lesznek bejegyzések/hírek? Csak azért mert láttam hogy a WSOPE-t végig követted.

Egyébként szerintem is hülyeség a póker törvény. :)

Texas Holdem 2010.01.01. 21:59:07

@Anonym UK: Biztosan lesz róla szó, ha magyar versenyző is lesz a döntőben, akkor valószínűleg többször, ha nem, akkor csak a lényegesebb momentumok.
Sajnos nekem nem sikerült bejutnom :(
süti beállítások módosítása